Better be coming very soon

Fan, jag gillar Experts butiker i Lund (de har trevlig personal, men framför allt för att de har flera stora bilder av Timbuk:) men det är inte okej när man kommer hem med 100 bilder istället för 118! Jag lämnade in 118 och, framför allt, jag betalade för 118 bilder, men jag fick bara 100. Extra irriterande är det eftersom jag tänkt använda några bilder som julkort och därför helst hade behövt dem idag...



Tentan gick bra, inte fantastiskt men jag är med största sannolikhet godkänd. Nu ska jag duscha och försöka bli pepp för kvällens bravader, grekisk mat, förfest och utgång, det kan inte bli mycket bättre! Dessvärre ska jag jobba imorgon efter lunch, så det får inte bli någon alltför sen utekväll....

Kommentarer
Postat av: Bianca

jasså här har man lagt av sig lite minsann :P

2008-12-21 @ 13:03:09
URL: http://biancatoros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0