Me gusta la montaña, me gustas tú

Sådärja! Nu sitter jag här åter med dagens kvällsmat - äggmacka med majonnäs och ägg i äggkopp med salt. Jag börjar ana den stundande tentaperiodens mat-tema...

Igårkväll var det jättedimmigt ute, och det var jättemysigt så jag tänkte fånga det på bild. Jag tog först med blixt, och döm av min förvåning!

På bilden ser man alla de små vattendroppar som dimman faktiskt består av, men som man inte har en tanke på att de ens existerar. Dimma är dimma, inte mer med det! Fascinerande. Till höger syns samma vy utan blixt.

I morse var det istället frost. Ruggigt kallt, men väldigt fint :)



Dagen har ägnats åt problemlösning/föreläsning i cellbiologi, thaimat, kemisk reaktionstekniks-tentaplugg, godisätande, disk och äggkokande. Nu måste jag få klart den där rapporten! Diskussion återstår....

Kommentarer
Postat av: Richard

Jag fick lite ångest över disken sen i eftermiddags. Tog det för lång tid att få undan så att du inte hann klart med rapporten i tid och därmed missar båda kurserna så får du skylla på mig...

2008-12-11 @ 23:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0