Tänd ett litet ljus

Du märker ju vad min sjukdoms-tristess ägnats åt hittills... Men, eftersom jag är den mest obeslutsamma personen jag någonsin träffat behöver jag Din hjälp! Jag vore dig evigt tacksam om du vill säga vilken bild du tycker jag ska ha uppe där ^ där molnen nu befinner sig. Dessa alternativ finns:













Övriga färger på sidan kommer att anpassas efter bilden (precis som de nu är anpassade till molnen).


Det är väl dags att sova om jag ska lyckas bli frisk! Skulle egentligen jobba imorgon, men jag antar att det inte kommer bli av som hälsan nu är. Jag får helt enkelt stå ut med att vara fattiglapp, men jag börjar ju vänja mig! Jag förstår fortfarande inte hur det är möjligt att ta mer än 3800 kronor per månad för en fjuttig etta med nästintill obefintligt kök. Jag vill flytta!

Sov gott, om 22 dagar är det julafton.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag tycker ju självklart alpbilden :D:D

2008-12-03 @ 13:12:41
Postat av: Richard

Bild fem ser väldigt trevlig ut. Den tycker jag är den absolut stiligaste. Tror dessutom att många kan finna glädje i den bilden.

2008-12-03 @ 14:55:11
Postat av: anonymuel

ooo gillar extremt skurna bilder!! mycket duktigt!!! när ska du hoppa av utbildningen och bli fotograf?

2008-12-04 @ 11:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0