Minnen av aprilhimlen

Förhoppningen om lugn efter stormen gick i stöpet. Lunchmöten, datorövning, styrelseuppgifter, kvällsmöte (och kvällsmöte betyder verkligen kvällsmöte; påbörjas kl 17 och jag skulle gissa att jag kommer komma hem allra tidigast kl 24), jobb, födelsedag, RLK-fest... Planen var att påbörja en projektrapport denna veckan, ca tre veckor efter att man borde ha börjat. Undrar just hur jag ska hinna med det. För att inte tala om när jag ska hinna städa min lägenhet. Inte nog med att nästintill varenda kvadratcentimeter för tillfället är täckt, ett stort behov av en riktigt ordentlig storstädning finns också. Kan inte minnas när jag ens dammsög senast.

För övrigt måste MatLab vara bland de mest värdelösa program som finns. Vissa dagar känner det bara inte för att fungera, och då blir inte beräkningarna rätt även om man skrivit koden på tecknet korrekt. Logiskt!

Kommentarer
Postat av: Bianca

Jaja det är ju lönnmord som gäller på snubben som kom på matlab :D

2008-11-25 @ 23:19:19
URL: http://biancatoros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0