Cause I'm on my way

När jag äntligen kom ut från kemicentrum efter dagens lab var vädret helt fantastiskt! Visserligen hade jag nästan hoppats på att bli lite svalkad av att komma ut, men vädret var verkligen uppiggande. Jag insåg direkt att det inte var aktuellt att jag skulle ha jackan på mig på promenaden hem, så den åkte av, men ändå var jag fortfarande varm i min tunna kofta. Underbart! Jag kände dock ändå att en power-nap behövdes, så jag placerade en filt för mitt rullgardinslösa fönster och kröp till kojs. Somnade och vaknade utan att jag märkte det. Sen kom Julia, Bianca och Dipti hit på avskedsmiddag inför det stundande påsklovet, eftersom jag åker till Linköping imorgon, Julia åker till Frankrike på fredag och Bianca åker till Kumla på lördag. Förvisso kommer jag tillbaka redan på söndag, men ändå;) Vi lagade pepparstek med potatisgratäng, bearnaisesås och tzatziki. Bara bra grejor!

Nu väntar jag på killen. Sista kvällen tillsammans innan Linköpingsvistelsen:(

Kommentarer
Postat av: Rich

Nu är jag här!

2009-04-01 @ 22:33:33
URL: http://ombo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0