Get confused and you fade away



Lördagsnattens promenix hemåt i massa härlig nysnö och till och med pågående snöfall! Nu är snön borta, och som tur är försvann den snabbt. Bland det värsta som finns hamnar det slask som så ofta kommer efter snö. Nu hoppas jag på vår! Sol, gröna löv och en så där härlig känsla i magen. Och så fågelkvitter som gör en lycklig!

Dagen idag har varit en mastodontdag med avfärd kvart i åtta på morgonen och hemkomst halv tio på kvällen. Jag förväntar mig att resten av veckan blir nästintill lika förjävlig! Dagens fundering gick kring uttrycken rapid och ultrarapid - hur logiskt är det att ett ord som i sig självt betyder snabb i kombination med ultra blir väldigt långsamt!? Inte alls, säger min ingenjörshjärna. Dagens frustration för ingenjörshjärnan utgörs av fysiologi-rapporten med rubrik "Why do we sleep?". Ingen vet varför man måste sova! En liten påminnelse om varför jag valde att läsa på teknis; konkretion föredras...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ahaha just de!

Tror anneli tog ett kort med sin mobil?! han var väldigt fotogenic ;)

2009-02-25 @ 21:48:29
URL: http://alextheaddict.blogg.se/
Postat av: Bianca

alltså den stora frågan är ju snarare varför rickard bara har vante på en hand? hade inte han fått ett nytt par som faktiskt innehöll TVÅ vantar?

2009-02-25 @ 22:16:43
URL: http://biancatoros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0