Nu ramlar vi lyckliga gatan fram

Dagens roliga fortsatte när jag kom ut från skolan och upptäckte att min cykel var borta. Den stod inte kvar där jag är 99,8% säker på att jag ställde den igår, men jag hade inte tid att kolla runt i de andra cykelställen omkring KC. Så ja, troligtvis är min cykel stulen! Saker och ting går helt enkelt inte min väg för tillfället. Ikväll har jag åtminstone varit på klubb prick-prick och fått värk i skrattgroparna. Hoppas bara inte att jag får träningsvärk imorgon ;) Det var roligt, med kändisar som Jesper Rönndahl och Anders Johansson (som i Anders och Måns). Och så personliga kändisar, halva klassen, halva spexet och Richards bekanta. Fantastiskt trevligt! Synd bara att jag snart måste gå upp, och åter ta mig till kemicentrum. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0