Sad Eyes

Tråkiga tankar. Jobbiga känslor. En klump som bildas i magen och inte försvinner. Den snarare växer. Hela gårdagen kändes bara tom och trist. Hade spex-abstinens. När jag väl kom till borgen blev det lite bättre. Blev festsugen. Men blev nerstämd igen efter en stund, när jag inte kunde festa vidare eftersom jag skulle både redovisa i skolan och jobba sent idag. Till råga på allt har jag haft magont mer eller mindre konstant sedan i torsdags. Gör sig inte så bra med klumpen, måste jag tyvärr säga. Men jag ska njuta av en sista spexhelg. Spexa och festa som aldrig förr. Nästa vecka kommer abstinensen slå till ännu hårdare. Den dagen den sorgen. Det är ju bara så skönt att ha folk runt omkring sig hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0