Living is easy with your eyes closed

Denna veckan har inte varit nådig. Skola från tidig morgon till sen eftermiddag eller till och med kväll alla dagar utom onsdag, och då var det sent jobb istället. Nåväl, fysiologin blev klar och inskickad som den skulle och projektet börjar närma sig slutet. Tror jag. Och nu sitter jag här, hemma, själv i min lägenhet, en fredagskväll. Och jag njuter. Med en påse godis, skön musik, slappa kläder och en laptop i knät. Helt perfekt.

Tyvärr visade det sig att min cykel de facto blivit stulen. Dags för en liten polisanmälan. Med 2000 kronor kvar på kontot efter att räkningarna var betalda finns det inte riktigt utrymme för cykelköp i budgeten! Jag förstår inte vad det är för fel på människor, varför förstöra för nån annan på det viset? Menmen, folk är idioter, sånt är livet, det är bara att vänja sig.


Vädret var helt fantastiskt idag på eftermiddagen! Solen fullkomligt strålade! Vi tog två minipromenader till IKDC i bara t-shirt, och njöt av varenda liten stråle! Och dessutom kom jag från skolan innan solen gått ner, så jag fick en härligt uppfriskande promenad ner till Ulrikedal! På vägen försökte jag fånga glödande moln på bild.



Lyckades väl inte jättebra direkt, men det var riktigt läckert

Välkommen våren, vänta inte längre nu!

Kommentarer
Postat av: sanna

fina bilder :)

2009-03-01 @ 19:28:14
URL: http://sannaliindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0