Vi sitter här i venten

Spexet är över - och jag har gått och blivit sjuk! Efter helgen var min röst så när som helt försvunnen och halsen kliade som aldrig förr. Ett något överdrivet konsumerande av Strepsil började dock råda bot på den saken, men i morse vaknade jag istället och var illamående. Jag tänkte ignorera det och det sista som återstod att göra innan avfärd till skolan var att borsta tänderna. Då klöktes jag! Illamåendet fanns där, kräkreflexen kom och upp ur min mage kom en härlig vätska. Jag bestämde mig därför för att stanna hemma, eftersom jag varken ville utsätta mig själv för att behöva kräkas eller dylikt i skolan, eller utsätta mina klasskamrater för smittorisken. När jag åter lade huvudet på kudden slocknade jag med detsamma. Så nu ligger jag här, magen är halvt i uppror och jag är uttråkad. Efter att ha laddat upp ett facebook-album blir nästa nöje detta:


Crazy names

1.YOUR REAL NAME: Moa Karolina Eklund

2.WITNESS PROTECTION NAME:(mother and fathers middle names) Lena Sven-Inge

3.NASCAR NAME:(first name of your mother's dad, father's dad) Gey Östen (Ja, min morfar hette Gey!)

4.STAR WARS NAME:(the first 3 letters of your last name, second 2 letters of your first name) Ekloa

5.DETECTIVE NAME:(favorite color, favorite animal) Turqoise Kitten

6.SOAP OPERA NAME:(middle name, town where you were born) Karolina Kristianstad

7.SUPERHERO NAME: (2nd fav color, fav drink, add "THE" to the beginning) The Red Martini

8.FLY NAME:(first 2 letters of 1st name, last 2 letters of your last name) Mond

9.STREET NAME:(fav ice cream flavor, fav cookie) Vanilla Chocolate chip

10.SKANK NAME: (1st pet's name, street you grew up on) Shabo Växthusvägen

11.GANGSTA NAME:(first 3 letters of first name plus 'izzle') Moaizzle

12.YOUR GOTH NAME:(black, and the name of one of your pets) Black Shabo

13. STRIPPER NAME: (name of your fav perfume/cologne, fav candy) Glow Licorice


Okej, många blev mest konstiga, men Gey Östen, Ekloa, Mond, Black Shabo och Glow Licorice får faktiskt anses riktigt roliga! I övrigt är nog leken mer anpassad för engelska namn...

Kommentarer
Postat av: emma

den där måste jag testa på någon gång.

2009-02-19 @ 19:12:19
URL: http://ohglory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Crazy names



1.YOUR REAL NAME: Emanuel Ron



2.WITNESS PROTECTION NAME:(mother and fathers middle names) Eva Marie(pappa har inget...)



3.NASCAR NAME:(first name of your mother's dad, father's dad) Bengt Cesar



4.STAR WARS NAME:(the first 3 letters of your last name, second 2 letters of your first name) Ronem



5.DETECTIVE NAME:(favorite color, favorite animal) Blå Hund



6.SOAP OPERA NAME:(middle name, town where you were born) Cesar Växjö



7.SUPERHERO NAME: (2nd fav color, fav drink, add "THE" to the beginning) The Red Tequila Sunrise



8.FLY NAME:(first 2 letters of 1st name, last 2 letters of your last name) Emon



9.STREET NAME:(fav ice cream flavor, fav cookie) Cookie Dough Neger Bolle



10.SKANK NAME: (1st pet's name, street you grew up on) Faugelen Kollegievägen



11.GANGSTA NAME:(first 3 letters of first name plus 'izzle') Emaizzle



12.YOUR GOTH NAME:(black, and the name of one of your pets) Black Lennon



13. STRIPPER NAME: (name of your fav perfume/cologne, fav candy) One

2009-02-22 @ 22:55:53
Postat av: Anonym

btw fy fan va dåligt....

2009-02-22 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0