Vi är festfolk

Tro det eller ej, men en helg som inleds med ett sömnlöst dygn, fortsätts med en sömnfylld dag och sedan ännu en sömnlös natt för att avlsutas med ett dygn med 17 timmars sömn tär på krafterna. Särskilt om dessa något ovanliga sovvanor kombineras med - hur ska man uttrycka det - grandiosa(?) alkoholkvantiteter.

Eftersom jag blivit utmanad att berätta sju sanningar om mig själv får jag väl ta tillfället i akt och berätta sju sanningar om min helg.

1. Jag har satt upp två spex-föreställningar (nej, inte själv, men som en del av det vinnande laget)
2. Jag har varit på två sittningar som påbörjats efter midnatt
3. Jag har lyssnat mycket på Basshunter och diverse musikallåtar
4. Jag har svettats i bastun och fått märkliga blåmärken
5. Jag har tappat min mobil i marken - vilket resulterade i att halva displayen förstördes och att jag numera bara kan läsa de tre första raderna av sms
6. Jag har spenderat alldeles för mycket pengar på alkohol (detta trots låga alkoholpriser)
7. Jag har ätit fantastisk bakismat

Kort resumé: jag sover på dagen, jag älskar snabbmat, jag saknar tidsuppfattning och jag är festfolk!



Och så var visst en del i utmaningen att jag själv skulle utmana sju personer. Så nu ska jag försöka komma på sju personer vars blogg jag känner till! Vi börjar med den muppiga teknologen Bianca, fortsätter med julmustdrickande Linnéa, sällan bloggande Linda och Emanuel, IT-bloggande Pierre, nyblivna bloggaren Johanna och avslutar med....morgonpigga Joan! Varsågoda, nu är det er tur att avslöja vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska skärpa mig med bloggandet!

2009-02-09 @ 16:04:39
URL: http://blogbyher.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hej du! jag kanske är trög, men var utmaningen också 7 saker om helgen eller om sig själv i övrigt? i vilket fall har jag nog redan gjort den där med 7 grejer. men tack i alla fall!

2009-02-09 @ 18:25:20
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0