Alone in the apartment

Sedan jag skrev sist har jag festat till klockan nio på morgonen, somnat i AF-borgen, missat min pojkväns hemkomst till Lund, spenderat en festlig helg i en stuga vid en sjö, börjat skolan och fått erbjudande om en ny lägenhet! Det är en fyra på Kämnärsrätten, studentområdet bredvid det där jag bor nu. Troligtvis kommer jag och allra finaste Petra flytta in den första april. Om vi inte bestämmer oss för att vi är ensamvargar vill säga ;) Sista svarsdag är om en vecka, så vi får väl se till att ta oss en titt på den innan dess! Det hade varit fantastiskt skönt att slippa ifrån mitt skrymsle till kök. Och att bara kunna umgås utan att anstränga sig. Men ändå kunna vara ifred om man vill. Och allt detta till ett lägre pris än vad jag betalar i dagsläget! Ååh, vad vi ska inreda mysigt. Vildis-känslan ska återinfinna sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0