Explode or implode

Jag har glömt skriva att jag köpte den fantastiskt fina väskan! Kan inte visa någon bild just nu eftersom jag är hos killen. Kommer kanske senare, annars får ni helt enkelt lita på mig ;) Jag köpte en som var mer "skolväske-vänlig" istället än en bag. En röd. Men när jag gick förbi affären idag och såg väskorna i skyltfönstret, blev jag lite sugen på att köpa en svart bag också..... Får väl se om jag tycker det är värt, hihi.


Gick hem tidigt från spexet idag eftersom jag har bamse-ont i örat. Hade feber när jag kom dit men den gick över efter en ipren. Hoppas jag kan sova ordentligt i natt så att jag dels orkar mig till KC klockan nio imorgon, dels blir lite bättre så att jag kan följa med på skiftet.

Jobbet igår var okej. Men tråkigt med en timmes färdväg för bara drygt tre timmars jobb. Och sushi är typ det bästa som finns! Har ätit det två gånger hittills denna veckan. Hmpf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0