Sick Cycle Carousel

Åh, nu håller jag på att bli sjuk igen! Det är nog dags för lilla Ombo att börja äta vitamin-tillskott. Mitt för tillfället helt fullspäckade schema gör mig troligtvis mer lättmottaglig för sjukdomar. Just att jag har fullt upp gör det dock extra olämpligt att bli sjuk just nu! I veckan har det varit skolarbete på dagarna och spex på kvällarna. Idag har jag både varit i skolan och jobbat och imorgon blir det åter plugg hela dagen och spex hela kvällen. Och på fredag ska jag göra det sista rycket på förra årets styrelsepost - skifta av, dvs åka ut i en stuga med den nya styrelsen. Jag stannar bara en natt, för på lördag är det åter dags för spex, likaså på söndag. Tråkigt bara att jag missar veckans roligaste i spexet, fredagens internfest! Tråkigt också att jag helt glömt bort att jag måste skriva ett testamente och nu inte har någon ledig tid innan det ska vara klart....

Förresten måste jag ju göra lite reklam för spexet också, såklart! Det heter Nebuchadnezzar och utspelar sig 600 år före Kristus i Babylonien. Det är typ allt jag vet. Hur som helst har det premiär nästa fredag, den 6/2. De övriga föreställningarna är den 7:e, 13:e och 14:e februari. Och dekoren är skitsnygg! Om ni är sugna och vill ha biljetter - hojta till så bokar jag. (Det kostar 100 kronor för AF-medlemmar, 150 för övriga.)


Läste i Sydsvenskan idag att "bara" 19% av Sveriges befolkning finns på facebook. Bara. Det är trots allt 1 710 000 människor. Och troligtvis mer än 50% av alla personer mellan 15 och 45.


Nu ska jag sy i en knapp i Richards tröja. Han verkar tycka att det är komplicerat, och överlämnar det därför åt sin allkunniga flickvän. Som tack fick jag visst en puss med nederläpp samt tunga formad som överläpp. Låter det inte mysigt så säg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0