Tankarna springer före

Gerda klockan kvart över elva blev ju inte av. Jag hade persiennerna öppna inatt för att det skulle bli lättare att vakna imorse - när solskenet lyste in. Såklart var det inget solsken i morse, utan regnigt och grått, så jag gick upp klockan elva istället för klockan tio som jag hade planerat. Därmed var det också lite svårt att hinna till afron! Men, istället har jag gjort lite situps och armhävningar och: Varit ute och joggat! Det var ingen lång runda, det gick inte bra och det gjorde ont MEN jag gjorde det och det är det som är det viktigaste. Låt oss nu bara hoppas att det inte blir en engångsföreteelse! Och att det gör mindre ont för varje gång...


Sysselsättningar för min lediga tid finns definitivt, men det dystra vädret är inte speciellt motiverande. Dessutom saknar jag min kille som kommer ner på torsdag. Vårt förhållande fungerar inte på distans, på telefon. Allt känns konstigt krystat och inte alls naturligt. Jag vill kunna pussa och krama, titta in i hans fina ögon eller bara ligga i hans famn. Jag hoppas av hela mitt hjärta att han bestämmer sig för att göra sitt exjobb i Lund. Kan inte föreställa mig hur vi överlever ifrån varandra i flera månader. Nåväl, det är mer än ett halvår kvar tills dess, jag ska se till att njuta ordentligt på torsdag istället! Snusa lite i hans nacke.


Eller tvärtom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0