Honest things they last

Idag har jag fått två trevliga mail. Två! Dessutom från myndigheter, personer jag inte känner. Det hör inte till vanligheterna. Men det känns onekligen bra! Anledning till att jag ens fick mail från sådana här personer är att det igår dök upp lite bekymmer gällande intyg för att kunna få den nya lägenheten. Men nu är det löst :) Tack AFB- och StiL-ansvariga, helt enkelt. På lördag ska vi gå och kolla på lägenheten, så får vi se om vi slår till på söndag. Den nuvarande innehavaren verkade något märklig, så vi hoppas helt enkelt att han inte gjort något skumt med lägenheten. Sen kommer Ombo och Sambo regera från den första april! Och det är inget aprilskämt.


Idag har jag fastnat för en ny spelsida, som dessutom bidrar till min allmänbildning, nämligen vetgirig. Det jag spelat heter duellen, och går ut på att man möter en annan person över internet, i diverse allmänbildningsfrågor. Flest rätta svar ger vinst, och poäng i en rankinglista. Ju bättre rankad motståndaren är, desto fler poäng ger en vinst. Förluster ger avdrag. Testa det, det är både roligt och givande!

Kommentarer
Postat av: Mats (och Richard)

Ombo är så knäpp! AFB är ju ingen myndighet. Det är som att säga tt HIV är en maträtt.

2009-01-24 @ 15:22:52
Postat av: Anonym

men du kan ju ifs få HIV om du äter en viss grej...

2009-02-04 @ 11:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0