Around the world

Efter att flera gånger ha läst, på en ny favoritsida som recenserar bloggar, att endast en kategori gör en blogg svåröverskådlig, har jag tagit tag i saken och skapat en massa nya kategorier! Jag har även gått igenom varenda litet inlägg för att katalogisera om bloggen. Detta var inte helt lätt, eftersom jag ofta skriver inom många olika kategorier i ett och samma inlägg, men jag hoppas att det ska ha blivit lite mer lättöverskådligt. Om det nu är någon som bryr sig och faktiskt kommer använda sig av funktionen ;) Framöver får jag kanske se till att dela upp mina skriverier i olika inlägg om de hamnar under vitt skilda kategorier...men det blir så många rubriker att komma på då!

Och kategorierna är....(trumvirvel)....:
Dream away - dagdrömmande och lyx i tillvaron
Every day life - vardagsbestyr, merparten av alla inlägg
Just a thought - tyckt och tänkt, stort som smått
Photography - bilder jag tagit, och kanske bilder andra tagit
Random - sånt som inte passar in nånstanns, eller passar in överallt
Read,seen&heard - böcker, filmer, musik, tv-program
Shopaholic - prylar och kläder, som jag köper eller trånar efter
Sushi&food - mat- och restaurangtips, men mest sushi!
Travel - ja, om jag nu kommer iväg nån gång...


Varför jag fått för mig att mina kategorier ska vara på engelska har jag egentligen ingen aning om. Men av någon anledning tyckte jag ursprungligen att de gjorde sig bättre så, och nu håller jag mig till det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0