Le fabuleux destin d'Amélie Poulain

Jaha. Skola 8-10 där mycket gick igenom alldeles för snabbt, ganska lugnt jobb 11-17, trafikkaos i Arlöv med försenad buss som resultat, transport av flyttlådor mellan Ulrikedal och Delphi, middag med svärfar på Gloria's (till hockey-slutspel!!). Det var min dag. Hockeyn blev lite mer intressant av att svärfar bettat och jag därför satt och hoppades på att hans tippade resultat skulle gå in. Och det gjorde de! Maten var dessutom god och sällskapet var alla tiders, så jag är glad att jag följde med trots att jag först tänkt banga efter min så väldigt jobbiga dag;) Nu blir det lite B&Js och högläsning av Tillsammans är man mindre ensam. Vi måste bli bättre på att läsa den, Älskling och jag, så att vi kan kolla på filmen nån gång! Jag har längtat enda sedan jag hade läst boken själv.


Hihi, nu såg jag på nyheterna att gamlingar på äldreboende spelar Nintendo Wii med bowlingsspel och tycker det är superkul. Jättegulligt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0