Summer gone so slowly

Trots mer än åtta timmars sömn inatt har jag varit helt slut hela dagen. Var uppe i ottan och på plats i skolan klockan åtta. Dagens höjdpunkt var sedan promenaden från LTH till centrum - i strålande solsken! Sen var det dock dags att sätta mig på en buss som transporterade mig till en eftermiddags arbete, där solen bara irriterade genom fönstret. Dessutom låg en svag huvudvärk och lurade hela eftermiddagen. Jag blev en smula lyckligare när solen fortfarande var uppe och stark när jag kom ut från jobbet, men när jag väl kommit tillbaka till Lund och hem med min sushi kände jag mig som en zombie. Tryckte i mig sushin, nästan utan att njuta överhuvudtaget. Hade nog somnat redan klockan åtta om det inte vore för att Petra kom hit sen ikväll. Vi planerade lite inför vår grandiosa inflyttningsfest (dvs skapade ett facebook-event;) och letade lite sista minuten-resor. Dessvärre verkar det inte finnas en enda bra sista minuten-hemsida.

Jag vill ha mer sol än den som nådde mitt tryne idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0