That's how it is

Så fantastiskt himla trött!


Plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg. Och inte fastnar nåt heller! Det vore väldigt pinsamt att kugga denna tentan. En och en halv dag kvar, hoppas det räcker. Lade ner en del tid på att rita en riktigt classy penis och slida idag i alla fall. Det var lite kul. Desto tråkigare att traggla hormoner i... jag vet inte ens vad det inte heter på svenska! Helt totalt förvinnande att ha en kurs på engelska, fullständigt omöjligt att försöka redogöra för något på svenska. Förutom möjligtvis penisen och slidan då....


Godnatt igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahha, det va faktiskt en first-class penis! mycket "snyggare" än min :D

2009-03-09 @ 14:07:48
Postat av: Julia

det va från mig förresten, men det fattade du nog :D

2009-03-09 @ 21:38:49
Postat av: Hugo

Jag vill se de bilderna sen...



Vet inte varför men ändå.



PUSS nu ska jag hem till stugan igen och titta på Hitta Nemo!

2009-03-13 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0