There's no other way

Jag saknar att blogga!

Jag saknar min kille som är i Trysil!

Jag saknar min lägenhet som jag aldrig är i!

Jag saknar mina vänner som inte bor på KC!

Jag saknar att slappa framför dator och TV en hel kväll!

Jag saknar att uppdatera mig om vad som händer i omvärlden!

Jag saknar att handla frukost så att jag inte behöver gå till skolan på tom mage!

Jag saknar att laga mat så jag får med mig en matlåda och slipper betala multum för att överleva!


Jag längtar till tentaveckan är överstökad....

Kommentarer
Postat av: Richard

Jag saknar min tjej i Lund



Jag saknar att kramas



Jag saknar att bråka om täcket



Jag saknar Niko i GTA IV

2009-03-13 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0