Tumble out of bed and stumble to the kitchen

Här har varit tyst idag och kommer bli minst lika tyst imorgon, tyvärr. Efter dagens två timmar i skolan gick jag till AFB:s kontor för att hämta ut nycklarna till nya lägenheten, sedan åt jag och Julia en tidig sushi-lunch. Jag gick hem, tog en tupplur, och påbörjade packandet. Sen packade jag mer eller mindre konstant till klockan sju, och ikväll har jag varit på Stäket och firat födelsedagsgrisen Dipti med fondue. Nu har jag diskat kylens sista äckliga matlådor och ska sova, för imorgon måste jag tyvärr gå upp tidigt. Det blir flytt och flyttstädning dagen lång och sedan ska jag skynda iväg på kvällens festligheter. Hoppas jag har lite energi kvar by then och kan ladda om! Jag vet inte riktigt om vi kommer kunna använda internet direkt i nya lyan, så vi får se när nästa inlägg dyker upp...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0