Are we human

Fantasibrist, och som Bianca så vänligt påpekade även uttråkadhet (om man nu kan säga på det viset), får mig att anta en sån där random utslängd bloggutmaning. Det går ut på att jag svarar på ett knippe frågor som besvarats av min "utmanare" Linnéa, men tar bort en av hennes frågor och lägger till en egen. Here we go!

Vilken låt tycker du verkligen inte om? Jag vet inte vad den heter, men den där oförståeliga där de sjunger "Are we human or are we dancer"...det går liksom inte ihop!
Tar du ofta tupplurar? Varje dag nuförtiden. Det gör mig utvilad, men ofta också seg i huvudet - en nypa friskluft är nästan helt nödvändig för att jag ska vakna till liv igen!
Vem kramade du senast? Richard
Om du skulle vara ett träd, vilket träd skulle du vara? Bok....
Vad åt du till middag? Något otroligt lyxigt för att vara tisdagskväll: färdiggrillad kyckling, penne tricolore, yoghurtsås med vitlök och så det allra bästa - en sallad innehållandes bladspenat, coctailtomater, mozzarellaost, avokado och granatäppelkärnor!
Vad står näst på din "Att köpa"-lista? En baddräkt, så att jag kan gå och simma utan att känna mig alltför vulgär.
Vad lyssnar du på just nu? Datorns och frysens fantastiskt samspelta surr.
Vilket väder gillar du mest? Soligt och varmt med en svag bris. (Icke att förväxlas med stekhett och vindstilla, dvs kvalmigt!)
Vad finns på ditt nattduksbord? Läslampa, klockradio med digitala siffror så stora och skarpa att man nästan skulle kunna se dem om man så vore blind, volyminställningsmackapär till högtalare och förstärkare, massageolja, vattenglas, den där mobilen jag borde byta till så att jag kan läsa mina sms igen, en liten krukväxt och ett doftljus samt lite småplock som klocka, hårsnoddar och p-piller
Säg något till personen som utmanade dig! Ta med dig Karl och Lotten och kom på vår inflyttningsfest:)
Favorit-resmål? Åh, kan inte bestämma mig för om det är en alptopp eller en badstrand. Men just nu är längtan störst efter sol-lapande, så då säger jag Barcelona!
Nämn några saker du inte kan leva utan: mobil (fantastiskt tråkigt, men allt blir verkligen otroligt mycket mer omständigt utan den), kärlek, kramar, skratt.
Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu? En god bok.
Om du skulle förvandlas till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli? Nu råkar det ju vara så att jag har sanslöst dålig koll på kändisvärlden. Men Magnus Tingsek smäller förstås högt på min lista!
Vad är ditt favorit-te? Svart te med skogsbärssmak. Alltid med mycket honung!
Vad skulle du vilja bli av med just nu? Min sjukhusskräck så att jag skulle våga mig iväg för att kolla upp mina småkrämpor.
Vilken var din första skiva? Aoch, pinsamt. Lasse Stefanz....namnet kan jag tyvärr inte för mitt liv komma på!
Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med? Det skulle faktiskt få bli pojkvännen. Det låter förmodligen klyschigt, men han är den största pajasen jag känner och skulle därför kunna lätta upp stämningen, samtidigt som han är bäst på att krama och lugna!


Man skulle utmana åtta personer också, men så många bloggare känner jag inte så jag slänger ut det i sajberspejs och hoppas att någon känner sig manad!


Kommentarer
Postat av: "pojkvännen"

"Ordet 'pajas' används i överförd betydelse för en person som är sjukt snygg och har för vana att roa sina medmänniskor på ett mer eller mindre självförnedrande sätt."



http://sv.wikipedia.org/wiki/Clown

2009-03-25 @ 17:44:52
Postat av: Bianca

haha jag kollade faktiskt länken och jag kunde INTE någonstans finna att det skulle vara en "sjukt snygg" person =)

2009-03-26 @ 17:33:39
URL: http://biancatoros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0