You can dance right through the night

Gårdagskvällen kan sammanfattas som följer: förfesten blev hela festen, många biotekniker, en hel del random människor jag träffat tidigare, "gamla" godingar, ny klänning, rödvinsfläckar, vårrullar.

Jag är ganska sliten idag och kommer nog inte orka mig på inflyttningsfest ikväll. Istället får det bli antingen hemmakväll med chips, dip och film, eller ett besök hos Bianca med chips, dip och melodifestival. Har förstått att det är final idag, har i år faktiskt inte sett en enda av delfinalerna. Och på tal om Bianca, så har hon blivit antagen till utlandsstudier i höst, i Xiamen Kina! Weheeey grattis Bianca :) Och grattis också till Dipti, som kom in på University College London! Hon knep den enda platsen till London på hela LTH:) Dipti kommer vi åka och hälsa på, men det blir värre med Bianca.... :P (...och ett litet grattis till alla andra i vår klass som kom in lite varstanns i världen, det var verkligen jättemånga!)


Tyvärr insåg jag i morse när jag vaknade att jag inte la märke till en enda fotoblixt under gårdagskvällens festligheter. Jag tror faktiskt inte att en enda bild togs, allra minst tog jag några själv! Så tyvärr blir det inga festbilder (och heller ingen gårdagens outfit;). Istället får det bli en bild av Xiamen University!


...förhoppningsvis får den Bianca att inse att hon inte kan tacka nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0