Start spreading the news

Inspirerad av Bianca gjorde jag ett test för att se vilken känd blogg min är mest lik, och resultatet blev Vimmelmamman. Beskrivningen "Årets hjälte-mama i ständig kamp mot skitsjukdomen. Dock otroligt nog oftast med ett leende på läpparna. Styrka." får väl inte anses fy skam att jämföras med... Men om sanningen ska fram hade jag förmodligen sällan varit glad eller skrivsugen om det varit jag som kämpade mot cancer!



Dagens brunch intogs i solen, som otroligt nog har uppenbarat sig två dagar i rad. Börjar det bli vår, månne?

Kommentarer
Postat av: Julia

Åt du ute??? hur kunde du undgå att märka att det praktiskt taget är minusgrader ute?!! crazy, crazy

2009-03-19 @ 14:54:52
Postat av: Alexandra

nääe de varm här på delphi:) Jag käkade oxå lunch ute i solen idag!

2009-03-19 @ 16:15:40
URL: http://alextheaddict.blogg.se/
Postat av: Bianca

ja jag pratade med grossman men hon trodde inte att jag skulle få söka de kurserna jag ville men hon skulle maila de och fråga iaf. Dipti har väl mer lr mindre fått ett nej nu när det kollat upp det men grossman ska typ försöka övertala de lr ngt? bara skräp med andra ord.

2009-03-19 @ 18:24:31
URL: http://biancatoros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0