When I'm missing you to death

Ikväll har jag sluppit (skippat) allt vad plugg heter, och istället lagat tacos med Julia-vän, pratat i telefon med Biggan-mamma och Richard-pojkvän, och helt enkelt bara slappat framför datorn. Det har varit fantastiskt skönt, men en huvudvärk börjar smyga sig på så det är nog snart dags att krypa till kojs! Imorgon blir sista dagen med att trycka in saker i hjärnan, och på fredag är det dags för dem att fritt få flöda ut. En annan sak som ska flöda på fredag är alkoholen, eftersom tentor alltid (oavsett utgång) firas med fest! Sen tänker jag vara totalt förslappad hela helgen, fram till killen kommer hem på söndag eftermiddag, då det är dags för en efterlängtad långpanna. Om ni inte vet vad en långpanna är kan ni förvänta er en förklaring någon av de närmaste dagarna.

Jag blir förskräckt av skolmassakrer, men också bestört över att fusk tillåts passera på högskolenivå och att metro rapporterar om "nyheter" så som att en kvinna är nöjd med sitt singelliv och därför kallar sig självbo.




Manipulerade älsklingsbilder (bilderna har ingenting med ovanstående kursiva text att göra)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan,

Vill du bli veckans blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3 olika inlägg så är du med i lottningen! :)

Kram

2009-03-12 @ 12:08:05
URL: http://barahons.blogg.se/
Postat av: Hugo

Shit va snygg jag är.

2009-03-13 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0