You are all I long for

I lördags natt när jag kom hem blev jag abrupt upplyst om att vi förlorat en timme. Weow, en timme mindre sömn, efter fest och till råga på allt mitt i flytt-helgen! Gårdagen blev ganska seg men det mesta hanns med i alla fall. När jag gick och la mig ställde jag som vanligt alarmet på mobilen för väckning så som i morse. Det var bara det att jag glömt ställa om klockan på mobilen (främst på grund att man sedan den blev halvt mörklagd inte längre kan se tiden), vilket fick som resultat att den ringde klockan åtta i morse och inte klockan sju som jag hade velat. Förvisso vaknade jag av mig själv halv åtta, men då var det redan försent för att jag skulle hinna till skolan i tid, så jag sov en halvtimme till:) Sedan tog jag mig till AFB för att lämna nycklar och hann tillbaka till kemicentrum i tid för föreläsningens andra timme. Därefter blev det, pga sjukdom, hela fyra timmars håltimme innan labbandet började. När labben väl började gick dock allt väldigt smidigt, så jag kom hem i någorlunda tid... Att jag inte fått något mer uppackat i lägenheten är en helt annan historia.

Nu hoppas jag bara att vi får labba imorgon, så att jag inte tvingas infinna mig på torsdag då jag  på eftermiddagen ska bege mig till Linköping med spexet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0