Ett team av de främsta hjärnorna

Jag är lite bitter. I förrgår fick jag ett sms av min pappa: "Jag har köpt en ny bok, gissa vilken?". Det var Ängelns lek. Och igår fick jag ett sms av min för tillfället Stockholms-varande pojkvän: "Anna G föreläser och signerar böcker på vår favoritaffär den 28 maj...". Akademibokhandeln i Stockholm, det är vår favoritaffär. En stor, välstrukturerad bokhandel som även har pussel, spel och ett stort utbud magasin och veckotidningar. Och ett café - Wayne's coffee - i mitten. Med sköna soffor och schysst fika. Där kan man fördriva hur mycket tid som helst. Och hit ska alltså Anna Gavalda komma nästa vecka! Det hade lätt varit värt varenda öre av en Stockholmsresa, om det inte bara vore så att jag just då sitter och skriver tenta som allra bäst....

Kommentarer
Postat av: En intresserad...

Menar du att han är din pojkvän för tillfället (hur länge till är för tillfället?), eller i Stockholm för tillfället? (vad ska du göra under tiden han är borta? ;) )

2009-05-21 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0