I undress my mind and dare you to follow

Idag har jag varit borta från hemmets ljuva vrå i inte mindre än 13 timmar. Av dessa timmar spenderades inte mer än de ynka minuter det tog att cykla till och från skolan utomhus. Men det är klart, det var ändå inget väder värt att vara ute i. Det är tentavecka! Och för första gången någonsin ligger jag faktiskt i fas med min planering. Helt otroligt, men det kräver som sagt sina timmars produktivitet. Jag antar att du inte tror mig när jag säger att jag endast tagit paus två gånger för mat-intag (lunch och middag på KC, det du!) och några gånger för toalettbesök. Det är dessvärre sant. Så spännande är mitt liv för tillfället. Måtte det gå vägen på måndag!

Imorgon kommer älskling tillbaka från Stockholm. Får se hur mycket jag hinner kramas, det beror helt och hållet på hur planenligt plugget går imorgon... Jag ska åtminstone försöka äta lite mindre skräp, så jag slipper känna mig fullt så här uppblåst när kvällen kommer. Nu är det dags för några timmars sömn innan det åter bär av till mitt andra hem - Kemicentrum!


Gammalt ur arkivet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0